Wizerunek marki
Branding | logo
Kampania wizerunkowa
Materiały promocyjne
Projektowanie graficzne
Projektowanie opakowań
Social media
Stała obsługa marki
Strony www
Strategia komunikacji
Planujemy i wdrażamy innowacyjne strategie komunikacji!
Tworzymy strategie komunikacji, które obejmują analizy, wskazówki i opracowania ułatwiające budowanie marki i spójny wizerunek. Dzięki nim łatwiej osiągać wyznaczone cele – zarówno te wizerunkowe, jak i sprzedażowe.
Strategia komunikacji – drogowskaz dla silnej marki
W pierwszym kroku sprawdzamy aktualną sytuację marki oraz jej otoczenie biznesowe. Analizujemy aktualne warunki rynkowe i działania podejmowane przez konkurencję. Przyglądamy się bliżej mocnym i słabym stronom marki oraz szansom i zagrożeniom, jakie warto wziąć pod uwagę przy dalszym planowaniu. Opisujemy bieżące trendy konsumenckie i branżowe prognozy. Wszystko po to, aby budować efektywną strategię, opartą o solidne wnioski i rzetelne dane.
Znając rynkowe uwarunkowania i aspiracje firmy, pomagamy wyznaczyć główne cele przyszłych działań. W zależności od tego, czy jest to strategia komunikacji, strategia marketingowa czy wprowadzanie nowej usługi na rynek – odpowiednio opracowujemy pożądane rezultaty oraz kluczowe mierniki sukcesu. Dobieramy głównych odbiorców działań, tworząc szczegółowy opis grup docelowych i ich potrzeb.
Budowanie marki i szczegóły kampanii reklamowej
Korzystając ze sprawdzonych narzędzi i opracowań, określamy strategiczne podstawy marki – jej cechy, charakterystykę, archetyp. Nadajemy kształt ideom i wartościom, jakie za nią stoją – wszystko po to, aby później z łatwością odnaleźć DNA marki w każdym podejmowanym działaniu i projektowanym materiale reklamowym. Na tym etapie powstaje też Big Idea i slogan, będące motywem przewodnim stojącym za marką lub konkretną kampanią reklamową.
Pora na szczegółowe wskazówki i określenie komunikacyjnych ram pod budowanie marki – zarówno pod kątem komunikacji werbalnej, jak i identyfikacji wizualnej. Rekomendujemy określone kanały komunikacji i konkretne narzędzia, o które powinna opierać się komunikacja wizerunkowa lub kampania reklamowa. Dokładnie rozpisujemy działania dla poszczególnych elementów planu.
Jeśli strategia komunikacji dotyczy konkretnej kampanii reklamowej, kampanii Social Media lub wprowadzenia na rynek nowej usługi czy produktu, opracowujemy również harmonogram działań i określamy budżet potrzebny na realizację projektu.
Powiedz hello
Chcielibyśmy z Tobą porozmawiać
Opowiedz nam o swojej marce